Je prekvapivé, že elektromobily sa s počtom hlásených problémov samotnými zákazníkmi ocitli na chvoste rebríčka spoľahlivosti.
Vysoké náklady, zlá infraštruktúra a rušenie dotačných programov na nákup elektromobilov sa začínajú prejavovať.
Septembrový parížsky autosalón asi nezvráti klesajúcu popularitu automobilových výstav, no napriek tomu už niektoré značky potvrdili účasť.
Predaj „apokalyptického“ pikapu Cybertruck sa ešte ani poriadne nerozbehol a Tesla musí zvolať 3 878 vozidiel, ktoré sa už dostali k zákazníkom.
Nový Grandland nebude mať so svojím predchodcom absolútne nič spoločné. Vstupuje plnou parou do elektrickej éry.
Najpredávanejším autom v Európe bola v marci Tesla Model 3 aj napriek medziročnému poklesu o 45 percent. Po prvých troch mesiacoch je však kráľom Dacia Sandero.
Práce sú nastavené tak, aby doprava bola vedená vždy vo voľnom jazdnom pruhu. treba rátať aj so znížením maximálnej povolenej rýchlosti.
Slovenský dizajnér bude pracovať pre čínsky koncern, ktorý vlastní aj populárnu značku MG. Má mu pomôcť preraziť na globálnom trhu.
Citroën dnes odhaľuje prvé snímky nového modelu C3 Aircross, ktorý zdieľa s hatchbackem C3 rovnakú štýlovú identitu s prísľubom priestoru a pohodlia na palube, ako aj ambíciu otriasť trhom s veľmi konkurenčnou cenou.
Ekonomické výsledky reinkarnovanej ruskej značky Moskvič sú tragické. Navyše sa naň valia nesplatené záväzky.
Budovanie nabíjačiek za federálne peniaze zatiaľ v USA zlyháva na celej čiare a republikáni sa na tom dobre zabávajú.
Slovensko sa spustením výroby vo Voderadoch stáva po Švédsku, Nórsku, Nemecku a Francúzsku piatou európskou krajinou, ktorá dokáže vyrábať certifikované batériové články s európskym know-how.
Najpredávanejší Aston Martin vstupuje do tohto roka v modernizovanej podobe. Týka sa to aj jeho vrcholovej verzie 707.
Zatiaľ čo na Slovensku a v Česku sa kupujú prakticky rovnaké jazdené autá a dominuje Škoda, Poliaci viac uprednostňujú značky Renault a Opel. Kráľom jazdeniek je tam Focus.
Oslobodenie by sa malo týkať celého obchvatu Bratislavy, Nitry, Žiliny, Popradu, Košíc a Prešova.
Denza Z9 GT bude mať tri elektromotory a revolučnú batériu Blade, pri ktorej takmer nehrozí vznietenie.
Nikdy predtým neboli výsledky také zlé ako teraz. Je to v slovenských autoškolách podobné?